در این مقاله در مورد ایزوگام سرویس بهداشتی و چگونگی ایزوگام کردن سرویس بهداشتی توضیح خواهیم داد. برای عایق بندی سرویس بهداشتی باید از ایزوگام پودری استفاده کنیم، استفاده از ایزوگام فویلدار برای سرویس بهداشتی به دلیل قیمت بالا و آببندی ضعیف هیچگاه توصیه نمی شود. برای نصب ایزوگام پشت بام از ایزوگام فویلدار استفاده می کنیم.

شهر ایزوگام مجموعه تخصصی نصب و عایق بندی سرویس بهداشتی، پشت بام، استخر، بالکن، آشپزخانه، حمام، و بدنه دیوار های داخلی و بیرونی ساختمان است.

عایق بندی سرویس بهداشتی با قیر و ایزوگام | شهرایزوگام

شهر ایزوگام مجموعه تخصصی درزمینه عایق بندی می باشد.

مدیریت شهر ایزوگام: 09127847911

نمایندگی درشمال تهران: 09385591278

نمایندگی در شرق تهران: 02177340842

نمایندگی غرب تهران: 02144872078

شما می توانید بخشی از نمونه کار های شهر ایزوگام را در یوتیوب و آپارات شهر ایزوگام مشاهده کنید.

برای نصب ابتدا باید سطح کار تمیز و سیمان آن صاف باشد، لوله فاضلاب باید توسط سنگ فرض از کف برش داده شود و سپس تکه های 10 سانتی متری ایزوگام را داخل لوله می چسبانیم، ایزوگام را به اندازه دقیق، توسط کاتر برش میدهیم و پهن میکنیم، سپس  توسط مشعل گازی حرارت داده و می چسبانیم. کنج ها را توسط تکه های ایزوگام کاملا عایق بندی می کنیم.

در اجرا و نصب ایزوگام سرویس بهداشتی می توان برای افزایش طول عمر عایق بندی از یک لایه قیر زیر ایزوگام سرویس بهداشتی استفاده کرد. برای زیر ایزوگام از قیر مخلوط استفاده می کنیم، باید دقت کنیم که داخل چاهک سرویس بهداشتی قیر نریزد حتما قبل از قیر کشی داخل لوله فاضلاب آب بریزیم.

قیرکشی زیر ایزوگام سرویس بهداشتی | شهرایزوگام

ایزوگام کردن سرویس بهداشتی یکی از کارهایی است که می توانیم سرویس بهداشتی را عایق کنیم، راه دیگر عایق بندی سرویس بهداشتی قیرگونی است.

امروزه بسیاری از سرویس بهداشتی های ساختمان ها دچار نشت آب می شود، در ساختمان های امروزی به دلیل سرعت نصب و قیمت به صرفه از ایزوگام برای عایق کردن سرویس بهداشتی خود استفاده می کنند.

به دلیل نشست ساختمان یا نصب نادرست اولیه عایق بسیاری از سرویس بهداشتی ساختمان های قدیمی و حتی جدید دچار مشکل نشت آب شده اند. که بیشتر این نشتی‌ها از دور لوله فاضلاب سرویس بهداشتی است، حتی در بعضی موارد مشاهده شده که به دلیل عایق نکردن بدنه دیوار سرویس بهداشتی نشتی آب به دیوار هم رسیده است که دچار خراب شدن رنگ و گچ دیوار بیرونی سرویس بهداشتی شده و جلوه ی بذی به داخل واحد ساختمان داده است درادامه درباره  عایق بندی دیواره سرویس بهداشتی توضیح خواهیم داد.

در جواب بسیار ساده می توان گفت بله، ولی باید پرسید که این عایق چقد عمر می کند؟ عایق نانو یا چسب در ظاهر کار آببندی را انجام می دهند ولی در گذر زمان بسیار ضعیف کار می کند، با توجه به پروسه سخت و بسیار دشوار و زمان بر کندن کف سرویس و کاشیکاری و… باید توجه داشته باشیم که عایق بندی مهمترین کار است، بهترین عایق برای مدت بسیار طولانی ایزوگام و قیرگونی است. چسب و عایق نانو در برابرنشست ساختمان بسیار ضعیف هستند و هزینه انها بسیار بالا است.

توجه داشته باشیم که بعد از ایزوگام سرویس بهداشتی در لوله فاضلاب را بسته و تست آب را انجام می دهیم، بعد از تست آببندی باید یک لایه ملات محافظ روی ایزوگام یا قیرگونی بکشیم که در زمان کاشیکاری عایق کف سوراخ نشود و آببندی ایزوگام خراب نشود.

ایزوگام سرویس بهداشتی با تست آببندی | شهر ایزوگام

بهترین روش برای نصب ایزوگام سرویس بهداشتی این است که ابتدا لوله های کف را بجز لوله فرنگی از کف بریده شود، داخل تمام لوله های کف تکه های ایزوگام را نصب کنیم و بعد ایزوگام کف را بچسبانیم و بعد از آن ایزوگام بدنه دیوار را نصب کینم. حتما باید از ایزوگام پودری با ضخامت بالا استفاده کنیم.

ایزوگام پودری به دلیل چسبندگی بالا کمک می کند که عایق بندی شما بسیار محکم و طول عمر بسیار بالایی داشته باشد.

برای عایق کردن سرویس بهداشتی از نم و رطوبت به سقف زیرین و دیواره واحد از ایزوگام و قیرگونی استفاده می شود، عایق ایزوگام برای سرویس بهداشتی بسیار به صرفه و در زمان بسیار کم انجام می شود. برای ایزوگام کردن سرویس بهداشتی از ایزوگام پودری استفاده می کنیم، ایزوگام فویلدار به دلیل قیمت بالا و آببندی ضعیف اصلا توصیه نمی شود. برای طول عمر بیشتر ایزوگام و عایق بندی از یک لایه قیر زیر ایزوگام استفاده می کنیم.

برای نصب ایزوگام سرویس بهداشتی باید از متخصص کمک بگیریم که شهر ایزوگام دارای متخصص با تجربه و افرادی که دارای کارت مهارت فنی از انجمن صنفی عایقکاران است، برای یک ایزوگام به صرفه و تضمینی حتما با شهر ایزوگام تماس بگیرید.

شهر ایزوگام در زمینه ایزوگام، قیرگونی، آسفالت، تراشه آسفالت فعالیت دارد.

از اینکه خداوند شما را برای روزی ما قرار داده شاکریم و از شما سپاسگزاریم.

تماس سریع