شهر ایزوگام در این مقاله قصد دارد به معرفی 5 ایزوگام برتر و مهم بپردازد، ایزوگام یک نوع عایق رطوبتی پیش ساخته است که به صورت رول بسته بندی در عرض یک متر و طول 10 متر در کارخانه تولید و به دست مصرف کننده می رسد، در ادامه انواع ایزوگام دلیجان از نظر کیفیت را مورد بررسی قرار می دهیم.

معرفی و مشخصات انواع ایزوگام دلیجان | شهرایزوگام

در ایران تعداد بسیار زیادی کارخانه تولید ایزوگام وجود دارد که هر کدام اسم و برند خود را بر روی لیبل ایزوگام ثبت می کننند، به دلیل مشهور بودن ایزوگام دلیجان تمام کارخانجات تولید ایزوگام برند خود را با پسوند یا پیشوند دلیجان نام گزاری و روانه بازار می کنند، به دلیل وجود تعداد بسیار زیاد آنها مصرف کننده قدرت تشخیص و انتخاب بهترین ایزوگام دلیجان را ندارد. متاسفانه بیشتر مصرف کننده ها و خریداران ایزوگام تحت تاثیر کلمه دلیجان ثبت شده بر روی ایزوگام قرار می گیرند بدون اینکه بدانند ایزوگام دلیجان انواع مختلفی دارد.

کارخانه تولید ایزوگام | قیمت ایزوگام در کارخانه | شهر ایزوگام

چرا شهر ایزوگام به عنوان نمایندگی پخش و نصب انتخاب شده است؟

شهر ایزوگام به دلیل قیمت نازل و منصفانه، بهتر است بگوییم به قیمت کارخانه، ایزوگام دلیجان را به مشتریان خود ارائه میدهد. همچنین شهر ایزوگام با خدمات سریع و نصب درجه یک توسط نصابان ایزوگام، قیرگونی، آسفالت که همگی آنها دارای کارت مهارت فنی از انجمن صنفی عایقکاران و از همه مهمتر دارا بودن تجربه زیاد بهترین کار را ارائه می دهد. شهر ایزوگام با عقد قرار داد اطمینان به مشتریان می دهد که بهترین ایزوگام و نصب، بدون هیچگونه هزینه اضافی خارج از قرارداد کار شمارا به اتمام برسانند.

شهر ایزوگام با ارائه ضمانتنامه کتبی به مشتریان خود خدمات پس از فروش و نصب را هم به مشتریان خود ارائه میدهد.

ایزوگام امید گستر دلیجان در دو نوع فویلدار و پودری با کد شناسایی 3877 تولید می شود، این ایزوگام دارای علامت استاندارد می باشد. از مشخصات ایزوگام امید گستر دلیجان می توان به سه لایه بودن، 4 میل ضخامت، 42 کیلو وزن رول ایزوگام، درجه یک و دارای 100 ماه گارانتی و5 سال بیمه نامه ایران می باشد. این ایزوگام توسط شرکت قیر مهر پارسیان تولید شده است به تولیدات دیگر این شرکت می توان ایزوگام بیست بیست اشاره کرد.

قیمت ایزوگام امید گستر دلیجان همراه با نصب

قیمت ایزوگام امید گستر دلیجان از اول شروع فصل پاییز 1402 دارای نوسانات بسیاری بوده است، برای متراژ بالای 100 متر و داخل تهران قیمت با نصب متری 110000 تومان تا 125000 تومان تغییر کرده است، این تغییرات به دلایلی همچون افزایش قیمت ایزوگام، افزایش قیمت کپسول گاز، افزایش حقوق کارگر، فصل کار بودن و …می باشد. برای مشاهده‌ی ایزوگام نصب شده امیدگستر دلیجان کلیک کنید.

بام گستر دلیجان در دو نوع فویلدار و پودری با کد شناسایی 117 تولید می شود، کارخانه این ایزوگام در دلیجان و دارای نمایندگی های فعال در سراسر ایران می باشد که شهر ایزوگام نماینده فروش و نصب ایزوگام بام گستردلیجان 117 در تهران می باشد، برای خرید به قیمت کارخانه این ایزوگام حتما از شهر ایزوگام خرید کنید. بام گستر دلیجان یکی از بهترین انواع ایزوگام دلیجان میباشد، از مشخصات این ایزوگام استفاده از دولایه تیشو والیاف قوی در این ایزوگام همراه با قیر مرغوب به ضخامت 3/7 میلیمتر و وزن تقریبی 37 کیلو در رول بسته بندی 10 متری در عرض 1 متر است.

قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان 117 همراه با نصب

 قیمت ایزوگام بام گستر 117 با نصب برای متراژ بالای 100 متر و داخل تهران  از متری 115000 تومان تا 137000 تومان متغییر بوده است. ایزوگام بام گستر به دلیل ثبت 117 بسیار معروف و بسیاری آن را به اسم ایزوگام 117 یا ایزوگام بام گستر 117 می شناسند، لازم به ذکر است که در تهران ایزوگامی با نام بام گستر تهران تولید میشود و هیچگونه ارتباطی به شرکت بام گستر دلیجان 117 ندارد. شهر ایزوگام برای نصب این ایزوگام ضمانتنامه کتبی از سوی شرکت به مدت 10 سال و بیمه نامه 7 ساله در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد. برای مشاهده‌ی ایزوگام نصب شده‌ی بام گستر دلیجان کلیک کنید.

در این بخش به معرفی 5 نوع ایزوگام دلیجان با کیفیت بالا و قیمت مناسب می پردازیم.

  1. ایزوگام امید گستر دلیجان
  2. ایزوگام بام گستر دلیجان 117
  3. ایزوگام سراپوش دلیجان
  4. ایزوگام پشم شیشه تورمرکزی دلیجان
  5. ایزوگام مروارید گستر دلیجان

سراپوش دلیجان در دونوع فویلدار و پودری با استانداردهای ایران و کیفیت قابل قبول در هنگام نصب توانسته فروش خوبی را داشته باشد. این ایزوگام با کد شناسایی 242 در دلیجان تولید می شود، از مشخصات این نوع ایزوگام دلیجان می توان به دولایه تیشو الیاف و قیر اشاره کرد که به ضخامت 3/7 میلیمترو وزن تقریبی 37 کیلو در طول 10 متر و عرض 1 متر تولسد و روانه بازار می شود، شهر ایزوگام برای نصب این نوع ایزوگام برای مشتریان خود تخفیف ویژه  و ضمانتنامه کتبی ارائه می کند.

قیمت ایزوگام سراپوش دلیجان 242 همراه با نصب

قیمت ایزوگام سراپوش 242 دلیجان با نصب برای متراژ بالای 100 متر و داخل تهران از متری 115000 تومان تا 137000 تومان متغییر است، این ایزوگام دارای روکش فویل قوی و دارای چسبندگی بالا میباشد، این ایزوگام به دلیل کد 242 به اسم ایزوگام 242 یا ایزوگام سراپوش 242 معروف است. لازم بذکر است که یادآوری کنم ایزوگامی به نام تجاری سراپوش گستر دلیجان تولید میشود که هیچگونه ارتباطی با ایزوگام سراپوس دلیجان کد 242 ندارد. برای تهیه ایزوگام اصلی با شهر ایزوگام در تماس باشید.

این ایزوگام در شرکت روف گستر دلیجان تولید و با نام تجاری ایزوگام پشم شیشه تور مرکزی دلیجان با کد 902 تولید می شود. این شرکت ایزوگام پشم شیشه تور مرکزی را در دونوع فویلدار و پودری و همچنین ایزوگام روف گستر را در سه نوع فویلدار، پودری و طرحدار تولید می کند که از کیفیت بالای برخوردار است. مشخصات این نوع ایزوگام دولایه بودن آن و دارای ضخامت 3/7 میلیمتر و وزن تقریبی 37 کیلو می باشد که در طول رول 10 متری و عرض رول 1 متر تولید و بسته بندی میشود، این ایزوگام دارای چسبندگی قوی و فویل خوب می باشد.

قیمت ایزوگام پشم شیشه تور مرکزی دلیجان همراه با نصب

قیمت ایزوگام پشم شیشه دلیجان برای متراژ بالای 100 متر و داخل تهران همراه با نصب از متری 112000 تومان تا 132000 تومان تغییر می کند، این نوع ایزوگام دلیجان مشابه زیادی دارد برای تشخیص اصل بودن آن حتما دقت کنید دارای کد ثبتی 902 باشد. مجموعه شهر ایزوگام همراه با نصب این نوع ایزوگام دلیجان ضمانتنامه کتبی همراه با مهر خود را به مشتریان عزیز ارائه می دهد. مجموعه ما به شما مشتریان اطمینان می دهد که نصب درجه یک همراه با قیمت بسیار مناسب و کف بازار برای شما انجام دهد.

ایزوگام طرحدار روف گستردلیجان

شرکت روف گستردلیجان ایزوگام هایی با طرح های چمنی، شش ضلعی، آجرنما و سنگ ریزه ای تولید میکند. قیمت ایزوگام طرحدار اختلاف قیمتی با ایزوگام فویلدار دارد، برای استعلام قیمت و تهیه ایزوگام طرحدار با شهر ایزوگام تماس بگیرید.

ایزوگام مروارید گستر در دو نوع فویلدار و پودری به صورت سه لایه با ضخامت 3/7 میلیمتر و وزن 37 کیلو تولید میشود، رول ایزوگام به طول 10 متر و عرض 1 متر می باشد این ایزوگام دلیجان دارای چسبندگی خوب و فویل متوسط می باشد. باید توجه داشت که نوع پودری آن به دلیل عدم وجود پودر و پلاستیک روی آن برای مصرف پشت بام و سرویس بهداشتی توصیه نمیشود.

قیمت ایزوگام مروارید گستر دلیجان

قیمت ایزوگام فویلدار مروارید گستر دلیجان برای متراژ های بالا از متری 95000 تومان تا 120000 تومان متغییر است، این ایزوگام در هنگام نصب توصیه میشود همراه با یک لایه قیر یا قیرگونی باشد.

نمایندگی ایزوگام دلیجان |شهر ایزوگام

سخن پایانی

در معرفی انواع ایزوگام دلیجان به 5 نوع ایزوگام با کیفیت و قیمت مناسب اشاره کردیم. ایزوگام هایی با نام تجاری بام گستر دلیجان با کد 117، امید گستر دلیجان با کد 3877، سراپوش دلیجان کد 242، پشم شیشه تور مرکزی دلیجان با کد902 و مروارید گستر دلیجان را به شما معرفی کردیم و در مورد مشخصات آنها برای شما توضیح دادیم تا شما توسط مطالعه این مقاله بتوانید بهترین ایزوگام دلیجان را انتخاب کنید و با تماس با شهر ایزوگام با این مجموعه همکاری کنید.

سوالات متداول

برای خرید ایزوگام دلیجان اصل با نمایندگی ایزوگام دلیجان ( شهر ایزوگام در تهران ) تماس بگیرید.

به دلیل نوسانات ایزوگام قیمت ثابتی ندارند برای اطلاع از قیمت بروز و دقیق با نمایندگی شهر ایزوگام تماس بگیرید. شماره تماس شهر ایزوگام: 09127847911

نصب ایزوگام بدون مصالح برای متراژ بالای 100 متر، قیمت نصب از متری 22000 تومان تا 35000 تومان متغییر است. 

قیمت قیرکشی زیر ایزوگام برای متراژ بالای 100 متر، هر متر قیر پاسارگاد 45000 تومان است.

تماس سریع